8.30 uur vertrokken met 12 man inclusief het tandem team.
Het eerste stuk werd rustig aan gereden en was ook vooral rondom Gemert, daarna richting Beek en Donk om daar langs het kanaal terijden richting Son. Dit stuk is toch wel druk met fietsers en wandelaars, blijft uitkijken en ook voorral de paaltjes en de verhogingen die er zijn. De snelheid ging hier wel wat omhoog. Er zaten dan ook weer verschilende A rijders bij, die dan willen laten zien hoe het moet of niet moet. Achter in werd er dan ook wel een geklaagd dat het te hard ging .Maar uiteindelijk kon iedereen wel mee komen en daar gaat het om. Een leuke koffie plek langs de A50 om even bij tekomen. Goede koffie en zelfs gebak voor een enkeling. Na de pauze ging de route verder, al moesten we even van de fiets ivm veel glas op het fietspad. De snelheid ging omhoog en met zelfs Handel in het zicht ging het te hard en ik merkte zelfs als 3e rijder in de groep dat mijn benen bijna niet meer wilden. Het laatste stuk ging gelukkig het tempo omlaag naar 32 en was het weer voor iedereen te doen.
Leuke rit gehad, samen uit en samen veilig thuis.ag komt nog